e-sprzedaż

Sprzedaż z wykorzystaniem internetu  to najbardziej dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży firm MSP.  Elektroniczne procedury sprzedażowe z wykorzystaniem narzędzi takich jak sklep internetowy stają się powszechne, ale nadal wymagają działań marketingowych by wyróżnić się pośród konkurencyjnych sklepów.

Platforma interzam.pl jest miejscem internetowym gdzie Sprzedawca znajduje Klientów ogłaszających swoje zapotrzebowanie, gotowych do kupna wskazanych produktów. Sprzedawca nie musi na Klienta pozyskanego poprzez interzam.pl oddziaływać marketingowo. Tu znajdowany Klient wie co chce kupić i w jakiej procedurze. Sprzedawca tylko musi chcieć wziąć udział w procedurze zakupu wskazanej przez Zamawiającego. Przetargi internetowe b2b z wykorzystaniem platformy interzam.pl są wygodnym i prostym narzędziem sprzedażowym wspierającym rozwój Dostawców.

Zarówno w sektorze prywatnym jak i w sektorze publicznym sprzedaż poprzez platformę interzam.pl cechuje  trójstopniowość:

  1. rejestracja na platformie interzam.pl do Panelu Dostawcy

  2. zgłoszenie udziału w przetargu i wysłanie elektronicznie dokumentów  celem weryfikacji i dopuszczenia do przetargu

  3. udział w przetargu elektronicznym (składanie ofert z jednym kryterium lub kilkoma kryteriami wg wymagań Kupującego) on line

Zapewnienie wzrostu efektywności działu sprzedaży wymaga koncentracji na wygrywaniu kontraktów na dostawy dzięki takim elektronicznym kanałom sprzedaży jak interzam.pl.